Sider

torsdag 6. august 2009

What do you think?



Har i hvertfall hørt fra to venninner at de syns denne klokken er stilig. Eg var fornøyd med den, særlig fordi det ikke er noe kontakt med metall, siden eg har utviklet nikkelallergi.







De siste dagene har eg også fått positive kommentarer om klokken fra en helt annen person, nemlig en 80+ år gammel mannlig pasient der eg jobber. Han likte den veldig godt, og lurte på hvor den var kjøpt. Hvis du også lurer, var den kjøpt her.



I dag tok eg en ny hårkur. Som eg har sagt tidligere, er venninnen min Carina frisør. Etter et noe mislykket frisørbesøk for ca en måned siden, der eg var skikkelig misfornøyd med stripejobben frisøren gjorde, tipset Carina meg om en hårkur fra Revlon. I tillegg til å være en kur, gir den også litt farge.



Så da ble det kun lillafarge i stedet for noen lyse og noen lilla striper (i et her ikke helt tørt hår).





Nå? Hva syns du om klokke og hår?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar