Sider

tirsdag 18. august 2009

Eg hater å være sjåfør.

Lørdag skulle eg ikkje drikke, fordi eg skulle ha en aerobic-time på søndag. Så derfor endte eg heller opp med å være sjåfør.

Noen mennesker klarer å ha det kjekt og kose seg edru sammen med en haug med fulle mennesker, eg er ikkje en av de personene. Selv om eg går inn for å gjøre mitt beste, så funker det ikkje... Eg blir irritert og sur.

På lørdag var det greit nok på selve vorspielet. Eg snakket med en del folk, og hadde det helt OK. Pimpet nedpå med Solo og bleiesnus. Mer enn en person sovnet underveis. Og det var dansing og rumpeflashing...


Så skulle vi på byn, og selvfølgelig H-Ø-L-J-E-T regnet ned. Alle studentene som var nyankommet var selvfølgelig også ute, så køene på utestedene var milelange. Eg endte opp halvveis under en paraply, noe som er verre enn å stå uten, siden alt vannet som endte på paraplyen dryppet ned på meg i stedet. Da vi hadde stått i kø i 20 minutter, MINST, kunne eg vri opp jakken min, og eg vasset nedi skoene mine.
Hår og sminke før og etter å ha stått 20 minutter i regnvær...

Inne på Sjøboden var det varmt nok. Her traff eg også en kar som så ut som han var lillebroren til Erik Huseklepp...



...Måtte jo ta et bilde... Lignet mer i virkeligheten, lite fotogen...

Da vi skulle hjem, måtte vi vente på det ene og det andre, kjøpe mat, møte en venninne, stå i do-kø og vi endte opp med å vente ute i en time. Då kjente eg virkelig at eg var blitt kald av alt vannet.

Jaja, da har eg fått ut frustrasjonen min...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar