Sider

torsdag 23. juli 2009

Jentevors og bytur

Fra i morgen satser eg på en rolig helg. De siste 4-5 helgene har eg faktisk vært ute. Dette er noen bilder fra 100709. Først var eg på jentevorspiel med min gode venninne Carina. Hun er frisør, og eg var litt lei av kun å rette håret mitt med rettetang. Eg vet at Carina er litt Amy Winehouse (digger tuppering), og hun laget en stilig, litt rocka frisyre på meg. Først flettet hun en pariserfllette på hver side av hodet. Deretter tupperte hun håret på toppen, og festet de to flettene bak med hårnåler. Ser veldig lett ut når hun gjør d, men eg får i hvertfall ikke til å gjøre det på meg selv. Godt å ha en frisør-veninne.









Da vi skulle til byn møtte vi guttene i taxien. Her ser du min kjære. Som elsker Baileys...

Eg satt ved siden av Heggland i bilen. Han var ikke helt edru, men digget tydeligvis håret mitt, siden han klarte å si "du er så fin på håret i dag Siw" ca 50 ganger fra Hjelteryggen til Bergen sentrum...

Da vi kom til byn endte vi opp på sjøboden. Der traff vi denne karen som så ut som han hadde gått uti pyjamasen sin. (og her ser du håret mitt fra siden)




1 kommentar:

  1. Ikke alltid like kjekt å ta bilder ved siden av Carina. Ser jo ut som et spøkelse her...

    SvarSlett