Sider

mandag 10. august 2009

Besøk

I går reiste Kent på jobb, etter 4 ukers ferie. Eg har ikke hatt noe ferie, og har egentlig vært litt lei av og irritert på Kent den siste tiden. Så urettferdig at han kan sove så lenge han vil når vekkerklokken min ringer 6.20 hver morgen. Men nå er han reist på jobb, og eg har fått gjort noe.


Vekkerklokken til venstre instilt på 06:20...


I går kom pappa bort og laget trapp for oss. Hvis du legger sammen en enkel skiferhelle, en lecablokk, en gammel sag, en sponplate, litt betong og en snill pappa, da får du en ny trapp :)


Etter at pappa var gått, var eg helt alene i huset. Helt til eg plutselig fikk besøk. På terassen hadde det kommet innom en due. Av redsel for å skremme den bort, turde eg bare å ta bilde gjennom vinduet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar