Sider

søndag 2. mai 2010

Senterdag

Var på senteret i dag, og blir bare mer og mer oppgitt. Finnes jo ingenting i butikkene. Det virker som om de som bestemmer hva som blir tatt inn alle er 40 år og bare liker lange tunicaer og tights. Neida, men er liksom ikke noe nytt. Er umulig å finne noe av deg jeg ser etter. Jeg hadde tenkt å kjøpe den svarte playsuiten fra Thorstvedt-kolleksjonen til BikBok, men den hadde de selvfølgelig ikke.
















































Derfor reiste jeg heller inn på Vestkanten for å se om de hadde den der. Det hadde de ikke... Men det de hadde var verdens FINESTE sko. Men desverre hadde de ikke de i min størrelse. Utrolig irriterende.



Etterpå var jeg tilbake på Sartor, der jeg hadde time hos min venninne Carina på MonAmi, for å forme og farge brynene. Så ikke en veldig stor forskjell, men litt mer lik i formen og faktisk litt mer farge ble det. Hva syns dere? Ser dere forskjell? (Litt forskjell på bildekvaliteten)

FØR

ETTER

Nå er det bare avslapping med Kent, Señor Peregrino og chips. Ha en fin helg videre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar