Sider

søndag 2. mai 2010

Bad

På fredag ble det en liten shoppingrunde. Har fornyet badet litt. Var innom Lagunen da jeg hentet Kent fra jobb. Og kom til verdens beste bade-butikk: "lucky duck". Ikke så mange kvadratmeter, men så utrolig mye fint. Og hele butikken var delt opp i forskjellige farger, slik at en kunne velge akkurat den fargen en ønsket som gjennomgangstema. Jeg kjøpte såpedispenser for flytende såpe, glass til tannbørstene, håndklekrok, såpeholder for såpestykke og et lilla såpestykke som duftet deilig av frukt. (Skulle gjerne kjøpt enda mer, som lilla medisinboks, dusjradio og toalettbørsteholder)

Så nå tenkte jeg at jeg skal prøve å gjennomføre lillafargen på resten av badet. Så på min IKEA molger hyllen min, tenkte jeg å feste lilla stoff.


Noe a la dette, med med litt tynnere, mer gjennomsiktig stoff. (vad tycks?)
Så da er handlelisten for badet skrevet:

  • Flettet kurv til badetøy.

  • Beholder i lilla til hårstrikk og klemmer

  • Beholder til accessorier.

  • Lilla, gjennomsiktig stoff

  • Flere håndklær i lilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar