Sider

mandag 3. mai 2010

Jobb og mat

Dagen i dag har bestått av jobb og mat. Var først på min vanlige jobb i Fana. Deretter var jeg på min nye jobb, i Arna, der jeg skal begynne på et institutt. Hadde mine to første pasienter og det var soennende. Og lenge siden sist jeg hadde pasienter under 70 år. Hehe.


Til lunsj i dag ble det middagsrester fra i går. Den berømte bernaisepizzaen. Litt ekstra varm suppe mellom jobbene, og da jeg endelig kom hjem, ble det tacolefse, chips og sjokolade. Tåler tydeligvis ikke å jobbe for mye...

Men selv om det er slitsomt med trippel jobbing, er det deilig å tenke på at jeg har fri torsdag og fredag. Da er det tid til å jobbe litt ute. Og i tillegg forberede meg til bursdagsfeiringen min. Snart halvveis til 50...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar