Sider

tirsdag 22. september 2009

Hmm

Har du noen gang vært i et dilemma.



På en side har du et bukse som du har hatt i flere år. Buksen passer perfekt, og du kjenner den inn og ut, og det virker som buksen kjenner deg også. Samtidig er buksen litt slitt på setet som du sitter på hver dag, i knærne som blir bøyd hver dag og nede i kanten som tar litt borti asfalten. Buksen kjennes trygg og god, men skal du beholde den når den begynner å slites der dere "ikke passer helt"?



På den andre siden har du en ny bukse, den er ikke inngått og like trygg som den gamle. Men den lover om en ny fremtid, du kan ikke vite sikkert i hvilke anledninger du kommer til å bruke buksen, eller om den i det hele tatt passer slik som det virker ved første øyekast etter to vask. Men det kan jo være at det egentlig er drømmebuksen, at den vil passe helt perfekt, og fremheve deg på den best mulige måten.



Hva er best? Den gamle, trygge, eller den nye spennende buksen???

2 kommentarer:

  1. Jeg kjøper flere av samme buksa, så slipper jeg det dilemmaet! Hehe.

    SV:Så koselig!! En grunn til at det ikke er så mye bilder av meg er fordi det handler ikke om meg, men om mote. Andre grunnen er at jeg ikke er så glad i bilder av meg selv for øyeblikket. Takk for at du leser! Det kommer nok kanskje noen bilder av og til :)

    SvarSlett
  2. synes den gamle buksen er bra jeg... men hvis den virkelig ikke passer lenger..så er det kanskje på tide å bytte ut buksen med en ny bukse.. finnes ikke kun 1 perfekt bukse for enhver, men flere ;)

    SvarSlett