Sider

mandag 28. september 2009

Endelig

Nå er høsten virkelig kommet. Det er slitsomt å våkne opp til totalt mørke. Når jeg går ut døren klokken 7 om morgenen er det så vidt jeg ser nøkkelhullet når jeg skal låse ytterdøren. Det er virkelig deprimerende, og jeg vet av erfaring at det er en tung tid for meg. Jeg merker at jeg blir trist og trøtt.
Jada, bare kom med leksen om at det er jo så koselig å kunne sitte inne og lese en god bok under teppet, tenne stearinlys og drikke varm kakao. Jeg skulle mye gjerne sittet på terassen til langt på kvelden, hørt fuglekvitter om morgenen og gå ut ytterdøren uten å ta på meg ytterklær.

Men, men. Så til overskriften. Etter å ha bodd i dette huset i 11 mnd, har jeg endelig fått opp gardiner. Var ikke så lett. Siden vi har skrå vinduer som i tillegg er nesten 3 meter på det høyeste, er det ikke bare til å kjøpe noen ferdige gardinlengder på Kid. Jeg kjøpte derimot 5m stoff. Og det var jo en god stund siden ;) Så endelig, i helgen fikk jeg klippet til og lagt opp gardinene, med god hjelp fra mamma og symaskinen hennes.
Og her er resultatet:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar