Sider

mandag 22. juni 2009

Tur på Spjeldsfjellet og litt fra lørdagen






I dag har eg vært på tur til Spjeldsfjellet, en av de små toppene på Sotra, sammen med Karen. Det var en fin tur, i perfekt turvær. Verken for varmt eller for kaldt. Det eneste vi savnet på turen var vann.

Legger samtidig ut noen bilder fra lørdag. Eg og kent var ute i båten og fisket. Vi fisket i nesten 3 timer og det eneste vi fikk var et lite napp. Må innrømme at min innsats ikke var den store, eg kastet uti snøret og satt og solte meg... Vi skulle egentlig innom en holme og grille litt pølser og maiskorn (nam,nam), men det blåste for mye opp, så grillingen gav vi opp. På veien til båten går vi forbi gården til onkelen til Kent og her hilste vi på noen av lammene. Eg er sikker på at det ene lammet ville bite meg, mens Kent insisterte på at de ikke hadde tenner... Men det var uansett en fin dag. Håper neste helg blir like bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar