Sider

søndag 28. juni 2009

Dagen i dag.

I dag har det vært enda en strålende dag. Så eg og Kent var ute i båten og fisket litt. Etter at eg hadde fått 4! paler på kroken, og de ble alle kastet uti igjen, ble det endelig fangst. Vi havnet tydeligvis i en makrellstim, og Kent fikk to makreller. Eg fikk også en, men den kom seg av sluken akkurat i siste liten...

Da vi bestemte oss for å gi oss, fikk eg enda en fisk. "Dersom dette er enda en pale gir eg opp", sa eg. Men neida, eg hadde fått en torsk. Så i morgen blir det fiskesuppe og kokt torsk på meg. Og på tirsdag blir det stekt makrell. Godt med egenfisket middag :)


Dagens fangst

Så reiste vi ut på holmen "vår", for å grille. Det var så varmt, at eg lurte på å ta årets første bad. Det ble en lang stund med frem og tilbake før eg endelig bestemte meg.

Dette ser kaldt ut

Hopper uti

Noen svømmetak

Og fort opp igjen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar