Sider

mandag 19. oktober 2009

B-menneske

Er det bare meg??? Nei, det vet jeg at det ikke er.


Hver eneste morgen våkner jeg av vekkerklokken og bare tenker at jeg skulle ha gjort mye for å få sove en time til.


Jeg kjører til jobb i halvsøvne og "våkner" brått i det jeg kommer borti den hvite stripen på veien. Dette selv om jeg prøver å ha radioen høyt på og kanskje til og med synge med på sangene hvis det er skikkelig ille.


På jobb føler jeg at jeg ikke yter mitt beste, og lengter etter sengen.


Når jeg kommer hjem spiser jeg middag, og kanskje jeg til og med sovner noen minutter på sofaen etterpå.


Så er det enten husarbeid eller trening.


På kvelden må jeg jo bare surfe innom 100 forskjellige blogger, henge på facebook, og lese det nyeste sladderet på nettet. Og kanskje en serie som jo var litt interessant begynner.


Plutselig er klokken halv 12 og jeg har fremdeles ikke kommet meg i seng, selv om jeg hele dagen i forveien har tenkt at jeg skal legge meg tidlig, kun se Greys og rett i seng. Men det skjer aaaldri.


Eneste dagen jeg faktisk legger meg tidlig, er de fredagene jeg ikke har planer. Da sovner jeg på sofaen under senkveld...


Det er ikke lett å være B-menneske...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar